MAIS QUE UN EQUIPO , UNHA ILUSIÓN





“Unha lingua non se perde porque os que non a saben falar non a aprenden, senon porque os que a saben non a usan”.

Advertenza legal

Temos como obxetivo a difusión de información relacionada co fútbol sala e outras actividades de lecer en Vilamartín; con vídeos,imaxes, comentarios e viñetas, de xeito totalmente altruísta e sin querer atentar contra o dereito á privacidade de ninguén, non temos autorización expresa das persoas que neles interveñen. Si alguén se sinte prexudicado, pode solicitar que se edite ou elimine calquera información que apareza nesta web enviándonos un correo .

Nos coma autores debemos dar consentimento para publicar ou compartir noutras páxinas o noso traballo.


Contacto:
vilamartinfs@gmail.com


PARTICIPA NO NOSO BLOG CON MENSAXES COMENTARIOS SUXERENZAS......................... GRAZAS POLA VISITA
TAMEN COLABORAN MUSICALES ANTOLIN,ACTIVA AGUSTIN E HIJOS,IBERDROLA,CAIXA NOVA,MIRANDA MODA,FOTO ABEL, TALLERES TOÑO, HALEY,A LAREIRA,ESCATRANS,PIZARRAS PILESA,DAFERGU,GRANIVAL,HORMIGONES VALDEORRAS,OSIRIS,CARPINTERIA ALVAREZ,SUMINISTROS VAZQUEZ,O GALEON,SEGUROS ALLIANZ,SRS TECNICAS P.I. O BARCO,VIÑAREDO,CONSTRUCCIONES CHOMBO

O MAIS SINCEIRO AGRADECEMENTO A TODOS, SIN A VOSA COLABORACIÓN SERIA IMPOSIBLE ESTAR NESTA CATEGORIA







Informacion exclusivamente deportiva dos nosos equipos en "todoparatuequipo.es" concello de Vilamartin f.s



ALEVÍNS

E.D - VILAMARTÍN

INFANTÍS
p>
E.D VILAMARTIN >

CADETES

E.D.VILAMARTÍN 12-PABLO VI 5
SENIOR COMARCAL

XUVENIS VILAMARTIN ESCULPEDRA

SENIOR 1ª NACIONAL B

VILAMARTIN 6-MELIDE 2


proba 1 on PhotoPeach

TERCEIRA DIVISIÓN ,A MELLOR CLASIFICACION DO EQUIPO , ACADAMOS O TERCEIRO POSTO*** LIGA COMARCAL **********

PRIMEIRA B 2011-12

Slide Album: PRIMEIRA B 2011-2012 on PhotoPeach

CLASIFICACION

RESULTADOS CLASIFICACION

miércoles, 18 de diciembre de 2013

SUSPENSIÓN PROVISIONAL DE LA LIGA COMARCAL VALDEORRAS 2013/14

La pasada semana nos correspondía rendir visita al cuadro del RUBIANA F.S. en lo que iba a ser la 5ª jornada liguera y de paso la que cerraba la primera vuelta. Pero en la tarde del jueves saltaba la sorpresa y en un comunicado de la DELEGACIÓN VALDEORRESA en su blog se nos informaba a todos los clubes que se suspendía dicha jornada y se nos emplazaba a una reunión urgente en la sede de la Delegación con fecha sábado 14 a las 18 horas.
   Reunidos todos se nos comunicaba que el club LAREIRA dejaba la competición y se intentaba poner alguna solución o un mal remedio para seguir compitiendo. Tras varias propuestas no se ha llegado de momento a un consenso entre los clubes que quedamos y por tanto toca esperar a que venga desde Orense el representante de la Federación Gallega de Fútbol Sala y podamos hallar un arreglo a esta kafkiana situación ( porque la palabra solución no parece ya vista las cosas la adecuada ).
    Así pues toca esperar, dejando al equipo clasificado en la primera posición que es con la que despedimos el año 2013 deseando que el venidero 2014 comienze al menos de mejor manera.
   Esperemos y deseemos estar jugando ese partido correspondiente a la 5ª jornada el 10 de enero de 2014.
   Aprovechando este comunicado, el presidente, entrenador y la plantilla del VILAMARTIN F.S. quiere desearle a todos sus simpatizantes en concreto y a los del fútbol sala en general una buena salida de año y una mejor entrada. FELIZ NAVIDAD !!!