MAIS QUE UN EQUIPO , UNHA ILUSIÓN





“Unha lingua non se perde porque os que non a saben falar non a aprenden, senon porque os que a saben non a usan”.

Advertenza legal

Temos como obxetivo a difusión de información relacionada co fútbol sala e outras actividades de lecer en Vilamartín; con vídeos,imaxes, comentarios e viñetas, de xeito totalmente altruísta e sin querer atentar contra o dereito á privacidade de ninguén, non temos autorización expresa das persoas que neles interveñen. Si alguén se sinte prexudicado, pode solicitar que se edite ou elimine calquera información que apareza nesta web enviándonos un correo .

Nos coma autores debemos dar consentimento para publicar ou compartir noutras páxinas o noso traballo.


Contacto:
vilamartinfs@gmail.com


PARTICIPA NO NOSO BLOG CON MENSAXES COMENTARIOS SUXERENZAS......................... GRAZAS POLA VISITA
TAMEN COLABORAN MUSICALES ANTOLIN,ACTIVA AGUSTIN E HIJOS,IBERDROLA,CAIXA NOVA,MIRANDA MODA,FOTO ABEL, TALLERES TOÑO, HALEY,A LAREIRA,ESCATRANS,PIZARRAS PILESA,DAFERGU,GRANIVAL,HORMIGONES VALDEORRAS,OSIRIS,CARPINTERIA ALVAREZ,SUMINISTROS VAZQUEZ,O GALEON,SEGUROS ALLIANZ,SRS TECNICAS P.I. O BARCO,VIÑAREDO,CONSTRUCCIONES CHOMBO

O MAIS SINCEIRO AGRADECEMENTO A TODOS, SIN A VOSA COLABORACIÓN SERIA IMPOSIBLE ESTAR NESTA CATEGORIA







Informacion exclusivamente deportiva dos nosos equipos en "todoparatuequipo.es" concello de Vilamartin f.s



ALEVÍNS

E.D - VILAMARTÍN

INFANTÍS
p>
E.D VILAMARTIN >

CADETES

E.D.VILAMARTÍN 12-PABLO VI 5
SENIOR COMARCAL

XUVENIS VILAMARTIN ESCULPEDRA

SENIOR 1ª NACIONAL B

VILAMARTIN 6-MELIDE 2


proba 1 on PhotoPeach

TERCEIRA DIVISIÓN ,A MELLOR CLASIFICACION DO EQUIPO , ACADAMOS O TERCEIRO POSTO*** LIGA COMARCAL **********

PRIMEIRA B 2011-12

Slide Album: PRIMEIRA B 2011-2012 on PhotoPeach

CLASIFICACION

RESULTADOS CLASIFICACION

miércoles, 30 de mayo de 2012

PREVIA PLAY OFF ASCENSO A 2ª B : CONCELLO DE VILAMARTIN F.S. - RIBEIRA DE PIQUIN (LUGO ) F.S.

Último encuentro en casa el que celebraremos el sábado 2 de junio a partir de las 17 horas contra el cuadro lugués del RIBEIRA DE PIQUIN F.S. Este conjunto marcha en 4ª posición y a buen seguro que querrá seguir ocupándola ( es lo máximo a lo que puede optar ). Cuenta en sus filas con jugadores como los ex-Brulak César, Kini o  Dani Rodríguez,Jordi, Donino y Kiko entre otros. Para este encuentro el técnico local tendrá las bajas seguras de Jovito y Leo y espera que a la cita puedan llegar Pepe y Alex lesionados en la pasada jornada. Para nosotros se trata ya de un partido en lo que a los puntos se refiere intrascendente ya que a falta de dos jornadas nuestra posición en la tabla clasificatoria será inamovible ganemos o perdamos ambos encuentros, pero a buen seguro nuestros jugadores querrán despedirse de la afición con una nueva victoria en O Bañadoiro ( recordemos que tras 13 encuentros como locatarios hemos conseguido 11 victorias, 1 empate y una derrota ). Arbitrarán el encuentro los colegiados orensanos  Vilas López y Feliz Otero a los que les deseamos mucha suerte. Así pues, afición es hora de acudir al pabellón para homenajear a este plantel que viene de conseguir un 3 puesto que mejora todo el hecho en temporadas anteriores en un año donde el nivel de los contrincantes ha sido alto ( recordemos que bajaron muchos equipos de la antigua 1ª A ).

No hay comentarios:

Publicar un comentario