MAIS QUE UN EQUIPO , UNHA ILUSIÓN





“Unha lingua non se perde porque os que non a saben falar non a aprenden, senon porque os que a saben non a usan”.

Advertenza legal

Temos como obxetivo a difusión de información relacionada co fútbol sala e outras actividades de lecer en Vilamartín; con vídeos,imaxes, comentarios e viñetas, de xeito totalmente altruísta e sin querer atentar contra o dereito á privacidade de ninguén, non temos autorización expresa das persoas que neles interveñen. Si alguén se sinte prexudicado, pode solicitar que se edite ou elimine calquera información que apareza nesta web enviándonos un correo .

Nos coma autores debemos dar consentimento para publicar ou compartir noutras páxinas o noso traballo.


Contacto:
vilamartinfs@gmail.com


PARTICIPA NO NOSO BLOG CON MENSAXES COMENTARIOS SUXERENZAS......................... GRAZAS POLA VISITA
TAMEN COLABORAN MUSICALES ANTOLIN,ACTIVA AGUSTIN E HIJOS,IBERDROLA,CAIXA NOVA,MIRANDA MODA,FOTO ABEL, TALLERES TOÑO, HALEY,A LAREIRA,ESCATRANS,PIZARRAS PILESA,DAFERGU,GRANIVAL,HORMIGONES VALDEORRAS,OSIRIS,CARPINTERIA ALVAREZ,SUMINISTROS VAZQUEZ,O GALEON,SEGUROS ALLIANZ,SRS TECNICAS P.I. O BARCO,VIÑAREDO,CONSTRUCCIONES CHOMBO

O MAIS SINCEIRO AGRADECEMENTO A TODOS, SIN A VOSA COLABORACIÓN SERIA IMPOSIBLE ESTAR NESTA CATEGORIA







Informacion exclusivamente deportiva dos nosos equipos en "todoparatuequipo.es" concello de Vilamartin f.s



ALEVÍNS

E.D - VILAMARTÍN

INFANTÍS
p>
E.D VILAMARTIN >

CADETES

E.D.VILAMARTÍN 12-PABLO VI 5
SENIOR COMARCAL

XUVENIS VILAMARTIN ESCULPEDRA

SENIOR 1ª NACIONAL B

VILAMARTIN 6-MELIDE 2


proba 1 on PhotoPeach

TERCEIRA DIVISIÓN ,A MELLOR CLASIFICACION DO EQUIPO , ACADAMOS O TERCEIRO POSTO*** LIGA COMARCAL **********

PRIMEIRA B 2011-12

Slide Album: PRIMEIRA B 2011-2012 on PhotoPeach

CLASIFICACION

RESULTADOS CLASIFICACION

domingo, 27 de mayo de 2012

PLAY-OFF DE ASCENSO A 2ª b : O ESTEO F.S. 7 CONCELLO DE VILAMARTIN F.S. 5

PABELLÓN MUNICIPAL DE AS PONTES. 26/05/12 17.30 HORAS
Gran encuentro el disputado en la tarde de hoy entre el segundo y el tercer clasificado lleno de emoción, grandes goles y buen juego por parte de ambos conjuntos. Al descanso llegamos con empate en el luminoso 3-3 en un partido muy disputado jugado de tú a tú. En la segunda mitad llegamos incluso a ponernos por encima 3-4 pero los locales reaccionaron muy bien para darle la vuelta al marcador hasta ponerse 6-4. Seguimos apretando y a falta de poco más de un minuto hacíamos el 6-5 que ponía en apuros la victoria local pero otra vez en una jugada desgraciada por nuestra parte llegaba el 7-5 definitivo. Destacar la grandísima actuación del portero local Chotto y la poca fortuna que tuvimos con los postes ( hasta en tres ocasiones estrellamos el esférico en ellos ), seguro que si no fuera por ambas circuntacias el resultado hubiera sido otro. Lamentar las lesiones de nuevo de jugadores de nuestro equipo; en esta ocasión de Pepe ( el único portero que nos queda ) y Álex que pueda que no estén la próxima jornada.
O ESTEO F.S. 7: Chotto(p),Pellón, Franín, Gerardo(3) y Rubí (2) (cinco inicial ), Bolly(1), Gerve(1), Anxo y Pelu.
CONCELLO DE VILAMARTIN F.S.(5): Pepe(p), Juanma(1), Leo(2), Carra(2) y Petolas (cinco inicial), Fonso, Alex y Manu.
ARBITROS: Varela Señaris y Carreira Romero. Muy buena actuación de los colegiados santiagueses en un encuentro muy disputado que no era fácil de arbitrar. Amonestaron a los locales Franín y Anxo(2) y al
visitante Fonso.
INCIDENCIAS: Muy buena entrada la registrada  en el municipal de As Pontes. Tras los resultados de esta jornada ( Ribeira 3 Pazos 3 ) y a falta del encuentro que se juega mañana entre Rececende-Bembrive prácticamente tenemos asegurada la 3ª posición a falta de dos jornadas ( siempre que Rececende no gane ).












No hay comentarios:

Publicar un comentario