MAIS QUE UN EQUIPO , UNHA ILUSIÓN





“Unha lingua non se perde porque os que non a saben falar non a aprenden, senon porque os que a saben non a usan”.

Advertenza legal

Temos como obxetivo a difusión de información relacionada co fútbol sala e outras actividades de lecer en Vilamartín; con vídeos,imaxes, comentarios e viñetas, de xeito totalmente altruísta e sin querer atentar contra o dereito á privacidade de ninguén, non temos autorización expresa das persoas que neles interveñen. Si alguén se sinte prexudicado, pode solicitar que se edite ou elimine calquera información que apareza nesta web enviándonos un correo .

Nos coma autores debemos dar consentimento para publicar ou compartir noutras páxinas o noso traballo.


Contacto:
vilamartinfs@gmail.com


PARTICIPA NO NOSO BLOG CON MENSAXES COMENTARIOS SUXERENZAS......................... GRAZAS POLA VISITA
TAMEN COLABORAN MUSICALES ANTOLIN,ACTIVA AGUSTIN E HIJOS,IBERDROLA,CAIXA NOVA,MIRANDA MODA,FOTO ABEL, TALLERES TOÑO, HALEY,A LAREIRA,ESCATRANS,PIZARRAS PILESA,DAFERGU,GRANIVAL,HORMIGONES VALDEORRAS,OSIRIS,CARPINTERIA ALVAREZ,SUMINISTROS VAZQUEZ,O GALEON,SEGUROS ALLIANZ,SRS TECNICAS P.I. O BARCO,VIÑAREDO,CONSTRUCCIONES CHOMBO

O MAIS SINCEIRO AGRADECEMENTO A TODOS, SIN A VOSA COLABORACIÓN SERIA IMPOSIBLE ESTAR NESTA CATEGORIA







Informacion exclusivamente deportiva dos nosos equipos en "todoparatuequipo.es" concello de Vilamartin f.s



ALEVÍNS

E.D - VILAMARTÍN

INFANTÍS
p>
E.D VILAMARTIN >

CADETES

E.D.VILAMARTÍN 12-PABLO VI 5
SENIOR COMARCAL

XUVENIS VILAMARTIN ESCULPEDRA

SENIOR 1ª NACIONAL B

VILAMARTIN 6-MELIDE 2


proba 1 on PhotoPeach

TERCEIRA DIVISIÓN ,A MELLOR CLASIFICACION DO EQUIPO , ACADAMOS O TERCEIRO POSTO*** LIGA COMARCAL **********

PRIMEIRA B 2011-12

Slide Album: PRIMEIRA B 2011-2012 on PhotoPeach

CLASIFICACION

RESULTADOS CLASIFICACION

martes, 11 de enero de 2011

PREVIA CONCELLO DE VILAMARTIN F.S. - CONCELLO DE TRABADA F.S.

Partidazo a la vista entre el segundo y cuarto clasificados de la Primera Nacional B. Nos visita uno de los mejores equipos de la categoría que durante varias jornadas fue el líder de la competición. El partido será a las 6 de la tarde en el municipal de O Bañadoiro. El rival cuenta en sus filas con gente de tanta calidad como Bruno, Víctor Meitin, Borja o su experimentado capitán Quelle.
Para este encuentro y a falta de los últimos entrenamientos en principios el técnico local podrá contar con todos sus efectivos. Recordar un detalle: en el partido de ida y venciendo 1-3 a falta de 3 minutos los colegiados dieron un recital de arbitraje caserísimo que acabaron con 4 dobles penalties a favor de los locales que permitieron a los de Trabada empatar el partido e incluso disfrutar de un doble (que fallaron ) a falta de 1 segundo. Pitaban los colegiados lucenses Trebolle González y Gómez Arias. Adivinais quien pita la vuelta. CASUALIDADES DE LA VIDA: los mismos.¿ Por qué vienen a pitarnos a casa si siempre nos arbitran de Orense, a excepción del derby con Tres Cuñados ?-. Piensa mal y .....Esperemos que en esta ocasión pasen desapercibidos. Desde estas líneas les deseamos la mejor de las suertes.
Animamos al publico a que acuda a la cancha puesto que ambos filiales juegan a la misma hora en Quiroga y San Juan de Río y seguro que les echaremos de menos animando en las gradas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario