MAIS QUE UN EQUIPO , UNHA ILUSIÓN





“Unha lingua non se perde porque os que non a saben falar non a aprenden, senon porque os que a saben non a usan”.

Advertenza legal

Temos como obxetivo a difusión de información relacionada co fútbol sala e outras actividades de lecer en Vilamartín; con vídeos,imaxes, comentarios e viñetas, de xeito totalmente altruísta e sin querer atentar contra o dereito á privacidade de ninguén, non temos autorización expresa das persoas que neles interveñen. Si alguén se sinte prexudicado, pode solicitar que se edite ou elimine calquera información que apareza nesta web enviándonos un correo .

Nos coma autores debemos dar consentimento para publicar ou compartir noutras páxinas o noso traballo.


Contacto:
vilamartinfs@gmail.com


PARTICIPA NO NOSO BLOG CON MENSAXES COMENTARIOS SUXERENZAS......................... GRAZAS POLA VISITA
TAMEN COLABORAN MUSICALES ANTOLIN,ACTIVA AGUSTIN E HIJOS,IBERDROLA,CAIXA NOVA,MIRANDA MODA,FOTO ABEL, TALLERES TOÑO, HALEY,A LAREIRA,ESCATRANS,PIZARRAS PILESA,DAFERGU,GRANIVAL,HORMIGONES VALDEORRAS,OSIRIS,CARPINTERIA ALVAREZ,SUMINISTROS VAZQUEZ,O GALEON,SEGUROS ALLIANZ,SRS TECNICAS P.I. O BARCO,VIÑAREDO,CONSTRUCCIONES CHOMBO

O MAIS SINCEIRO AGRADECEMENTO A TODOS, SIN A VOSA COLABORACIÓN SERIA IMPOSIBLE ESTAR NESTA CATEGORIA







Informacion exclusivamente deportiva dos nosos equipos en "todoparatuequipo.es" concello de Vilamartin f.s



ALEVÍNS

E.D - VILAMARTÍN

INFANTÍS
p>
E.D VILAMARTIN >

CADETES

E.D.VILAMARTÍN 12-PABLO VI 5
SENIOR COMARCAL

XUVENIS VILAMARTIN ESCULPEDRA

SENIOR 1ª NACIONAL B

VILAMARTIN 6-MELIDE 2


proba 1 on PhotoPeach

TERCEIRA DIVISIÓN ,A MELLOR CLASIFICACION DO EQUIPO , ACADAMOS O TERCEIRO POSTO*** LIGA COMARCAL **********

PRIMEIRA B 2011-12

Slide Album: PRIMEIRA B 2011-2012 on PhotoPeach

CLASIFICACION

RESULTADOS CLASIFICACION

sábado, 20 de noviembre de 2010

VILAMARTIN F.S. 5 P.TRES CUÑADOS 2

Como no podía ser de otra manera el derby no defraudó ni en juego ni en emoción. Para empezar el pabellón de O Bañadoiro estaba repleto de aficionados, teniendo mucha gente que quedarse de pie en las escaleras de entrada del recinto. Comenzó muy fuerte el cuadro local con buenas diagonales que ponían en aprieto a los visitantes. A los 10 minutos el resultado ya era 2-0 ( obra de Ramón y Manu ). Y así siguió la primera mitad para acabar con ese resultado.( quizás corto para los méritos de ambos equipos ). La segunda mitad comenzó del mismo modo que acabó la primera con un Marcos ( portero visitante,reciente entrado en la segunda mitad ) muy acertado que desbarataba todas las llegadas locales. A falta de 11,46 el capitán visitante con una acción infantil se "autoexpulsó" y puso más fácil el camino hacia la victoria. Pero ahí fue cuando los jugadores de Tres Cuñados pusieron toda la carne en el asador y comenzaron a poner en aprietos al meta local. Primero llegó el 3-1 y a falta de 3 minutos el 3-2 de claro penalty ( ambos obras de Jesús ). Se intuía final de infarto pero los locales volvieron a tomar las riendas del encuentro y con dos goles de Petolas y Leo mataron el partido. Resultado a nuestro entender justo, aunque creemos que los partidos hay que finiquitarlos antes. Reseñar el gran ambiente vivido en la tarde de hoy. Típico de derby con ambas aficiones entregadas a sus colores.A destacar la labor colectiva de los locales y el pundonor de los visitante, que en ningún momento dieron el encuentro por perdido.
VILAMARTIN F.S. (5) : Pepe(p), Juanma, Alex, Petolas(2) y Leo (1) ( cinco inicial) Ramón, Manu(1), Luis, Diego y Jovito(p).
P.TRES CUÑADOS ( 2) : Borja (p), Bruno, Alejandro, David y Carli (cinco inicial ),Mule, Delín, Jesús(2), Suky, Chanclín y Marcos(p).
ARBITROS: Alvarez López y Gómez Arias del colegio lugués. Demasiado meticulosos aunque no influyeron en el resultado. Amonestaron a los locales Juanma, Manu, Alex y Ramón y a los visitantes Alejandro, David y Bruno ( por partida doble ).

No hay comentarios:

Publicar un comentario